مشروح اخبار


» فوری| حمله با نارنجک به پرسپولیس در اصفهان/ شیشه اتوبوس پرسپولیس را شکستند!



در سفر قبلی پرسپولیس به اصفهان هم حاشیه های زیادی ایجاد شده بود و مسئولان باشگاه از ترافیک عجیبی که در خیابانهای اصفهان درست شده بود، گلایه داشتند

به گزارش راک نیوز ، خبر ورزشی  در خبری نوشته- اتوبوس پرسپولیس که در حال حرکت به سمت ورزشگاه فولادشهر بود، مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار گرفت و آنها شیشه اتوبوس این تیم را شکستند!

دقایقی پیش حمید مطهری به خبرنگاران گفت : برخی افراد معلوم الحال از بالای پل اقدام به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس کردند ، که اگر مهارت راننده نبود اتوبوس چپ می کرد.

وی با بیان اینکه خدا را صدهزار مرتبه شاکریم که اتفاق بدی رخ نداد و به کسی صدمه جسمی وارد نگردید افزود: شما بیاید بچه ها را ببیند اصلا حال روحی خوبی ندارند.

به گزارش راک نیوز ؛ در سفر قبلی پرسپولیس به اصفهان هم حاشیه های زیادی ایجاد شده بود و مسئولان باشگاه از ترافیک عجیبی که در خیابانهای اصفهان درست شده بود، گلایه داشتند.

این بار اما انگار خبری از ترافیک نبود اما عده ای ناشناس و موتورسوار شیشه‌های اتوبوس پرسپولیس را شکستند و حاشیه دیگری خلق کردند.

حالا باید دید واکنش تیم میزبان و البته مسئولان پرسپولیس به این اتفاق چیست اما به نظر می‌رسد قرار نیست در نصف جهان آب خوش از گلوی پرسپولیس پایین برود.

 پرسپولیس قرار است امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر به دیدار ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات عقب افتاده لیگ برتر فوتبال ایران برود.
دیداری که در صورت پیروزی می تواند به صدر جدول برگردد.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1400, 17:21



» اخبار مرتبط:

  • هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر را شکستند/تجمع روی سقف استخر زنانه!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به قرعه‌کشی جام حذفی
  • بازیکنان پرسپولیس کجا شام خوردند!
  • پرسپولیس به نام واقعی‌اش بازگشت؛ نام "پیروزی" حذف شد
  • شادی طرفدارن پرسپولیس در شیراز پس از شکست سپاهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟